Friday, December 23

Water Ke Air ? Gaspp .



Haha .. Cool dop ? Online via PlayStationPortable ( PSP ) . Orang lain boleh la show off diorang online gune tab , iPhone , iPad , aku ni je lahh . Kah kah ( pathetic nak mampos ) //
Ok . tapi lambat lah , ni nak tunggu dia load aku punya content belog aku segala bagai ni , sempat anak kucing aku beranak dulu .. ehh , sorry , nampak beno nipunye , aku takde bela anak kucing ke , anak badak ke , cuma abah je yang jaga & bela ikan² yang gemuk sihat tuhh . Macam anak angkat dia ikan² dalam akuarium yang beso tuw .. sayang benar , takpe laa , dah hobi abah .. takkan aku nak pecahkan akuarium tu , biar ikan² tu takleh bernafas melalui insang beliau ? kih kih .

ok guys , today dah hari ketiga bekalan air bersih dan jernih lagi suci dalam debu takde kat umah . SO ? So , aku nih , dah penat tau angkat air . Mengom punye syarikat swasta air . Buduh . Sakit hati tau . Ehh , boleh tak aku jadikan alasan takde air , alasan tak siap homework ? Bijal tak , bijak tak /// Meh aku lempang gak budax nih !

No comments: