Friday, December 23

No Way Dude .


Well . Hello guys & strangers . Um , memang malam semalam aku terasa hati yg amat² bile ade ex-student satu kelas ngan aku , dia ade post something tau kat grup nie. easily said , cara dia berkomen dengan bestie dye tu , macam tuju kat aku . Biar lahh , hakikatnye dye cakap pasal aku ke tak , tapi what I can say is , 100% ape yg dye cakap , aku rasa pasal aku , sob .. nak nangis ! T_T

Siap ngaku bukan kawan , dye kate sampah dalam enpom , entahlah . Bila aku ngadu & story kat chingu aku , lega sikit . Husnuzon² . Tapi , aku memang tertekan giler . Tak cukup ke dye nak memusuhi aku selama ni ? Aku dah mintak maaf okay . Kau nak aku berlutut pasal perkara 2 tahun yg lepas ? Please , dua² salah , bukan salah aku , bukan salah kau . Kita cuma tak berapa nak seregu :)


ORANG YG MEMINTA MAAf TERLEBIH DAHULU ADALAH ORANG YANG BERANI.

No comments: